Kucing ni di tinggalkan oleh pemiliknya, apa yang menyelimuti tubuh kucing ni mengejutkan semua orang!

 

Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)
Kucing ni telah ditinggalkan oleh pemiliknya, bila jumpa kucing tu buat semua orang terkejut! lihat apa yang menyelimuti tubuh kucing ni mengejutkan semua orang!

Kucing ialah haiwan yang sangat penyayang dan comel. Banyak keluarga ada pelihara kucing. Ada orang pelihara kucing sebab rumah mereka ada tikus. Kucing boleh membantu mereka untuk tangkap tikus. Tapi ada keluarga memang suka sangat dengan kucing, mereka pelihara kucing dan jadikan kucing seperti anggota dalam ahli keluarga mereka.

Tapi ada jugak Kucing yang betul-betul prihatin dan kesian. Ada orang buang kucing lepas tidak mau pelihara kucing lagi. Kalau nak pelihara kucing pun jangan tinggalkan kucing tu cam ni jer. Tengok pun rasa kesian. Kalau letak kucing kat tempat yang susah untuk cari makan, ini akan menyebabkan kucing tersebut mati kelaparan. Ini sangat tidak baik.

Dalam video nie, mereka jumpa kat jauh sana ada sesuatu yang pelik sedang bergerak, mereka tak pasti benda tu apa justeru pergi tengok dengan jelas. Kalau tak tengok pun tak hairan sangat, lepas tengok buat mereka sangat terkejut!! Rupa-rupanya ini ialah kucing yang sudah lama ditinggalkan oleh pemilik dan dibiar cam ni jer sampai jadi apa yang dilihat sekarang! Alamak!! Kesian betul kucing ni. Jom sama-sama kita tengok! Macam tak percaya jer
Sila tonton video:

sumber: dharian.com